Kdo jsem

Jsem celoživotní učeň. Baví mě hledat nová řešení. Řešit nové výzvy. Jsem pracovitý, zvídavý a pozitivní.

Cesta k technologiím

Technické věci jsem miloval od mala. Kdo by taky neměl rád věci jako Lego. Psal se rok 1996 kdy se do naší domácnosti dostal počítač Intel 80286, vyřazená dva osm šestka. Dovnitř se strkali ještě takové plandavé diskety. Učil jsem se základy programování s Robotem Karlem. A ve chvílích jsem si pohrával s aplikací, která dokázala renderovat některé parametrické 3D objekty (ikosahedr a podobné zrůdnosti). Pak přišli novější počítače a já se na víceletém gymnáziu dostal k programování v Pascalu. Dostal jsem se i do krajského kola, kde jsem soutěžil se staršími. V tu dobu mě ale více zajímaly webové technologie a první hrátky v php a CSS. Pak přišlo studium na VUT Brno, fakultě informačních technologiích. Bylo to studium plné praktických projektů z různých koutů programovacích dovedností. Jako bakalářskou práci jsem vytvářel software pro zobrazování fraktálů. Přitahoval mě svět matematických funkcí, které dokáží jednoduchým zápisem tvořit komplexní obrazce. Navazoval jsem magisterským studiem v oboru Grafika a multimédia. Naučil jsem se jak fungují moderní grafické karty, jak fungují algoritmy používané v 3D hrách a akceleroval jsem různé výpočty. Pohrával si s algoritmy zpracování obrazu. Moje diplomová práce byka “Detekce obličejů ve videu na GPU”. Chtěl jsem dělat něco praktického. Po škole jsem chtěl mít blízko grafice, tak jsem nastoupil do startupu Corinth, který vyvíjel právě 3D aplikace. To se psal rok 2012. V roce 2016 jsem si dal menší přestávku, práce pro firmu mě už nenaplňovala a lákalo mě být vlastním pánem. Tak jsem si založil živnost, začal jsem pracovat na svých projektech a na projektech pro klienty.

Odkazy