Video prototypu aplikace

Od zadavatele jsem dostal model auta Tesla, mým cílem bylo v Unity3D vytvořit prototyp mobilní aplikace, se kterým by se dále pracovalo.

Aplikace měla reagovat na gyroskop

  • nahnutím mobilního telefonu se měl změnit pohled na auto
  • nahnutí dolů se kamera přesune nahoru nad auto
  • nahnutím do leva se kamera přesune do leva, a bude možné se tak na auto podívat z bočního pohledu
  • Při nečinosti se scéna má vrátit do původního předního pohledu a pomale zhasnout světla.
  • Dále má model reagovat na otáčení prstem.

Výsledek i zmíněnou funkcionalitu vidíte v přiloženém videu. Bohužel model auta byl komplexní a obsahoval mnoho polygonů, zadavatel mi nedodal model s méně polygony (low poly), proto rychlost vykreslování (FPS) mírně pokulhává, i přes optimalizace které jsem provedl. Původně se vykresloval pouze 1 snímek za sekundu (= 1FPS). Na demo to postačovalo.