Video prototypu aplikace
Od zadavatele jsem dostal model auta Tesla, mým cílem bylo v Unity3D vytvořit prototyp mobilní aplikace, se kterým by se dále pracovalo.
Aplikace měla reagovat na gyroskop
- nahnutím mobilního telefonu se měl změnit pohled na auto
- nahnutí dolů se kamera přesune nahoru nad auto
- nahnutím do leva se kamera přesune do leva, a bude možné se tak na auto podívat z bočního pohledu
- Při nečinosti se scéna má vrátit do původního předního pohledu a pomale zhasnout světla.
- Dále má model reagovat na otáčení prstem.
Výsledek i zmíněnou funkcionalitu vidíte v přiloženém videu. Bohužel model auta byl komplexní a obsahoval mnoho polygonů, zadavatel mi nedodal model s méně polygony (low poly), proto rychlost vykreslování (FPS) mírně pokulhává, i přes optimalizace které jsem provedl. Původně se vykresloval pouze 1 snímek za sekundu (= 1FPS). Na demo to postačovalo.